Simulátor ekvivalentného železničného prevádzkového zaťaženia na skúšobnom stave
Cieľ projektu:
Hlavným cieľom realizácie projektu je doplniť novovybudovaný skúšobný stav brzdných komponentov koľajových vozidiel simulátorom ekvivalentného železničného prevádzkového zaťaženia a vykon(áv)ať na ňom vedecký výskum opotrebenia (zmeny geometrie menovitých) profilov kolesa a koľajnice a analyzovať vývoj ekvivalentnej kužeľovitosti ako dôležitého parametra geometrických charakteristík dvojkolesia a koľaje a predikcie jazdných vlastností koľajového vozidla v prevádzke.
Čiastkovými cieľmi na splnenie hlavného cieľa sú:
aplikácia zmeny rámových síl,
aplikácia zmeny kolesových síl,
aplikácia zmeny priečnej polohy dvojkolesia v medznom cykle,
aplikácia zmeny brzdných síl.
programové riadenie záťažovej kolekcie skúšobného stavu simulátorom SIMRAIL.